Kedvenceim- Catrice szemhéjpúderduók

Még mielőtt azt hinnétek, hogy a kedvenceim hét keretén belül csak Catrice termékek lesznek, meg kell hogy nyugtassalak Benneteket, hogy nem így lesz. De ha már tegnap Catrice alapozókkal kezdtem, akkor maradok ennél a márkánál, és folytatom a kedvence Catrice szemhéjpúder duóimmal. Íme:
Egészen pontosan a Catrice Absolute Eye Colour Duo szemhéjpúdereiről lesz szó, amiből nekem három van: a felső sorban az első a 060 Knight Rider is Calling, mellette 090 Pink! Pink! Pink! és az alul a 070 Double Espresso Macchiato, Please!


Szerintem már az árnyalatok elnevezése is zseniális, nagyon tetszik, de nyilván egy szemhéjpúdernél nem ez az elsődleges szempont :)
Nagyon jól válogatták össze a színpárokat, jól illenek egymáshoz, de külön-külön is szépek. Én általában úgy használom, hogy a kisebbik színt felviszem a szemhéjamra, majd a nagyobbik, sötétebb színnel árnyékolok a szemem külső részén, illetve a mélyítővonalon, de van, hogy viszek fel belőle közvetlenül a szempillákhoz is.

Amint láthatjátok, jól pigmentált szemhéjpúderek (ugyanabban a sorrendben vannak, ahogyan fentebb felsoroltam őket). Az elsővel jó kis smokey eyes jellegű bulisminket lehet csinálni, hiszen ott a világosabbik árnyalat az egy csillámló ezüst szín. A rózsaszín párosítást imádom, a sötétebbiknek gyönyörű a színe, ezzel igazi tavaszi sminket lehet csinálni, de a legnagyobb kedvencem mégis az utolsó a 070-es, és erről már el is árulok annyit, hogy a következő sminkvideómnak ez a 070-es szemhéjpúder duó lesz az egyik főszereplője, amikor is a kedvenc sminkemet fogom elkészíteni.
Szépen lehet dolgozni velük, jól lehet satírozni őket, és nekem szemhéjpúderalappal viszonylag tartósak is (általában az essence I love stage szemhéjalapozóját használom). Én nagyon szeretem a csomagolásukat is, bár néha a kicsit nehezen nyílnak :)
Az áráról meg annyit, hogy ezekhez az amúgy sem drága szemhéjpúderekhez akciósan, szinte már-már nevetségesen alacsony áron, párszáz forintért jutottam hozzá. Csak tudnám hogy csinálják a  Catrice-nél, hogy ilyen jó termékeket kínálnak ennyire jó áron...?!
A lényeg, hogy bátran ajánlom Nektek is ezeket a szemhéjpúder duókat- érdemes megnézni a többi árnyalatot is, hiszen remekül párosították össze a színeket, szép, ízléses sminkeket lehet velük készíteni, jól pigmentált és tartós szemhéjpúderek, szóval az ár-érték arány ennél a terméknél is remek :)!

Nektek van kedvenc szemhéjpúderetek?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. NAgyon tetszenek a szemhéjpúderek, most láttam a Rossmannba akciósan..szerintem beszerzek 1-2 variációt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is láttam, hogy még mindig vannak akciósan, úgyhogy érdemes lecsapni rájuk :)!

      Törlés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe