Krémes kérdés

Régebben kissé bajban voltam azzal, hogy milyen krémeket, kozmetikumokat használjak- főként az arcomra, hiszen az azért egy eléggé érzékeny terület. Sokszor ismerősök véleményére hagyatkozva, vagy éppen reklámok, női magazinok hatására próbáltam ki újabb termékeket, amik aztán vagy bejöttek nekem, vagy nem. Szerencsére ma már azért nagyjából tisztában vagyok azzal, hogy mely kozmetikumok jók a bőrömnek, és ebben- bármennyire is furán hangozhat- nagy szerepe van az internetnek is.


Ma már több olyan oldal létezik, ahol véleményezni lehet krémeket, kozmetikumokat, illetve sokan blogon, vagy Youtube videókban osztják meg tapasztalataikat egy-egy termékről, és azt gondolom, hogy ezek nagyon hasznosak, hogy ha valami újat szeretnének kipróbálni. Ma már szinte nem is veszek úgy semmilyen kozmetikumot, hogy ne olvastam volna el róla néhány véleményt az interneten.

Kedvenc ilyen oldalam a Krémmánia, ahol nem csak azt olvashatjuk el, hogy egy-egy krémről, sminktermékről, vagy éppen tusfürdőről mi a véleménye a használóknak, mik a tapasztalataik, mennyire ajánlják, hanem megnézhetjük az adott kozmetikum összetevőit, és azok bőrre gyakorolt hatását is. Természetesen továbbra is fenntartom azt, hogy különbözőek vagyunk, és mindenkinek más és más termék lehet jó; ami az egyiknek a bevált, az lehet, hogy a másiknak abszolút nem fog. A Krémmánián is többször bele lehet futni egymásnak teljesen ellentmondó véleményekbe ugyanarról a termékről, de azért azt gondolom, hogy ha egy termékről többségében pozitív vélemények vannak, akkor azért az már jelent valamit. Különösen akkor érdemes elolvasni a véleményeket, ha mondjuk egy drágább, vagy számunkra addig ismeretlen kozmetikumot szeretnénk vásárolni. Én gyakorlatilag minden olyan vásárlás előtt megnézem a tapasztalatokat az adott termékről, amikor olyasmit veszek, amit addig még nem használtam. Előfordult, hogy egy adott krémet azért nem vettem meg végül, mert a Krémmániáról kiderült, hogy tele van káros összetevőkkel, vagy mert a vásárlók többsége negatív tapasztalatokról számolt be.
Ugyanakkor több remek kozmetikumot is köszönhetek ennek az oldalnak, és azt gondolom, hogy ez tulajdonképpen valahol már egy kis lépés a tudatos vásárlás felé, hiszen így kisebb az esélye, hogy feleslegesen veszek meg valamit, mert számomra mondjuk nem hatásos. A Krémmánián található vélemények hatására vásároltam pl. Carmex ajakápolót, vagy a Bioderma Sensibio H2O lemosót, és nagyon jól beváltak, egyáltalán nem csalódtam, sőt már én is megírtam a tapasztalataimat ezekről a termékekről az oldalon. Ugyanis meglévő facebook vagy google accounttal bárki beléphet az oldalra, és véleményezheti a már feltöltött termékeket, vagy olyan új krémeket is feltölthet, amelyek még nem szerepelnek a Krémmánia adatbázisában. Úgyhogy én csak tudom ajánlani ezt az oldalt!
Na, most hogy már eleget áradoztam Krémmániáról (ez van, tényleg nagyon szeretem :)), azért megemlíteném, hogy a Youtube is tele van olyan videókkal, amikben krémeket, sminktermékeket véleményeznek a használók. Érdemes kipróbálni, hogy a Youtube-on beírod az adott termék nevét a keresőbe- ha nemzetközi márkáról van szó, biztos, hogy lesz több találat is, ha magyar márka, akkor talán valamivel szerényebb lesz a kínálat. Talán inkább jellemzően sminktermékekről szóló videókat lehet találni, azt viszont töménytelen mennyiségben, úgyhogy ezeket mindenképpen csak ajánlani tudom sminkcuccok vásárlása előtt.

Ti szoktatok ilyen oldalakat nézegetni? Olvastok véleményeket az adott krémről, kozmetikumról, mielőtt megvennétek?

You Might Also Like

2 megjegyzés

Köszönöm a kommentedet. Minden megjegyzést elolvasok és moderálás után közzé teszek, de előfordulhat, hogy erre várni kell 1-2 napot.

Subscribe